Silový tréning

Silový tréning sa v poslednej dobe teší veľkej obľube najmä u žien. Väčšina z nich však nemá potrebné informácie o tom, ako by cvičenie malo prebiehať. Cvičenie s činkami má svoje zásady, ktoré by ste mali ovládať ak chcete, aby mal silový tréning účinok.

Začínate cvičiť

So silovým tréningom to na začiatku nepreháňajte. Snažte sa v tejto oblasti vzdelávať čo najviac ako to ide. Predídete tak zbytočne presilenému svalstvu, ktoré vás odstaví na pár dní aj od bežných činností. Nebojte sa spýtať kvalifikovaných trénerov alebo svojich kamarátov, ktorí sa silovému tréningu už určitý čas venujú.

Silový tréning vám pomôže zhodiť nadbytočné kilogramy

Uvedomte si, že úprava stravy vám nepomôže docieliť úbytok kilogramov. Okrem úpravy stravy budete musieť venovať viac času silovému tréningu. Pri chudnutí sú veľmi dôležité práve svaly. Majú schopnosť zbaviť telo neestetického nadmerného tuku a sú zárukou príťažlivejšieho vzhľadu. Viac svalov znamená väčší úbytok tuku. Preto neváhajte a začnite cvičiť v čo najbližšej dobe. Oblečte si športové oblečenie, navlečte si fitness opasok a začnite posilňovať. Za akéhokoľvek počasia.

 

Silový tréning je výhodný pre vaše zdravie

Celkové zlepšenie kondície sa prejavuje v bežnom živote pri vykonávaní dennodenných aktivít. Cvičenie s činkami, ktoré majú primeranú váhu činkových kotúčov, znižuje riziko vzniku zranenia a pomáha pri procese regenerácie. Ochráni vás pred cukrovkou, artritídou a osteoporózou.

Formy silového tréningu

Aké formy silového tréningu poznáme? Poznáme objemové tréningy, ktoré sa tešia obľube práve u mužov. Ženy uprednostňujú formovanie problematických partií prostredníctvom cvikov s vlastnou váhou alebo ľahkými závažiami s väčším počtom opakovania. Forma silového tréningu záleží najmä od prístupného náčinia. Niektorí ľudia si vystačia s cvikmi s vlastnou hmotnosťou, s kruhovým tréningom alebo s jednoručkami.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *